Retourneren

Wij waarderen je aankoop bij Livv Lifestyle en hopen dat je er blij mee bent. Het kan voorkomen dat de aankoop niet aan je wensen voldoet. In dat geval bieden wij je de mogelijkheid het product zonder reden van opgaaf, binnen 14 dagen na ontvangst, te retourneren. Hieronder lees je de voorwaarden en instructies.

 

Retourneren

1. Meld je retour aan via het formulier van de klantenservice  (via neem contact op, voor mobiele gebruikers helemaal naar beneden scrollen ) of via [email protected] en ook binnen je account is er een mogelijkheid om een retouraanvraag te doen en een ticket aan te maken, vergeet daarbij niet je volledige naam te vermelden en het factuurnummer en de eventuele reden van het retourneren. 

Je hoeft niet te wachten op een bevestiging, je kunt nu direct het pakket versturen. Na het melden van het retour heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. In totaal heb je dus 1 maand na ontvangst de tijd om het product retour te sturen ( 2 weken om retour te melden en 2 weken om retour te sturen ).

 

2. Stuur het product of de producten ongebruikt en onbeschadigd in de originele verpakking voorzien van labels retour. Indien het gaat om een aanbieding waarbij een gratis product is meegeleverd, dan dient dit gratis product eveneens onder de zelfde voorwaarden geretourneerd te worden.

 

3. Sluit een kopie van de factuur in. Indien je nalaat een kopie in te sluiten, bestaat de kans dat de verwerking van het retour aanzienlijk vertraging oploopt. Kruis op de kopie-factuur het/ de betreffende product(en) aan.

 

4. Voorkom schade en pak het product goed in. Producten die zijn beschadigd tijdens het retourtransport door onvoldoende of niet toereikende verpakking, nemen wij niet retour, breekbare producten of producten met een grote verkoopwaarde adviseer ik verzekerd retour te sturen en het verzendbewijs te bewaren ( retourneren is ter verantwoording vd klant ). Dit ter beoordeling van Livv Lifestyle.

 

5. De verzendkosten voor het retourneren binnen Nederland zijn voor rekening van de klant.

Na ontvangst van het pakket in het Livv Lifestyle magazijn ontvangt je bij het retourneren van de gehele bestelling het gehele factuur bedrag terug, dit is inclusief verzendkosten bij bestellingen onder de 75 euro. Besluit je van de 5 producten er 3 te behouden dan zijn de verzendkosten retour en de verzendkosten voor de heenreis voor de klant.

Als de bestelling boven de 75 euro is gekomen waardoor gratis verzending heeft plaats gevonden en de gehele bestelling komt retour, ontvang je het gehele factuur bedrag terug, dit is het bedrag zonder verzendkosten, deze verzendkosten heeft Livv Lifestyle bij het versturen van het pakket naar jou toe al betaald. De verzendkosten voor dit retourpakket zijn voor de klant.

Wanneer er een gratis verzending heeft plaats gevonden omdat het bedrag boven de 75 euro kwam, maar je nu besluit een product retour te sturen waardoor met dit retour het eigenlijke order bedrag onder de 75 euro komt vervalt de aanbieding van boven de 75 euro gratis verzenden en zijn ook zowel de heen als retour verzendkosten voor de klant, houd hier rekening mee !.

 

 

6. Wij raden aan het verzendbewijs altijd te bewaren tot dat de gehele retour procedure afgehandeld is. Verstuur het pakket naar :

 

    Livv Lifestyle

    Molwerk 25

    1797SE Den Hoorn

 

6. Bij retourneren vanuit andere landen dan Nederland, zijn de kosten hiervan voor de koper.

 

Ruilen

Ruilen is bij Livv Lifestyle geen probleem. Dit op basis van redelijkheid, wat ter beoordeling is aan Livv Lifestyle. Gebruik hiervoor de retourprocedure op onze website. Je ontvangt dan het aankoopbedrag van het te ruilen product retour. De bestelling van het nieuwe product geldt als een nieuwe bestelling; verzendkosten worden opnieuw in rekening gebracht.

 

Schade / verkeerd product

Als je bestelling beschadigd is aangekomen, is dat vervelend. Bij Livv Lifestyle worden pakketten uitsluitend verzekerd verstuurd; eventuele schade wordt vergoed. Stuur een email binnen 48 uur na ontvangst van het pakket naar [email protected] met daarin de melding van het probleem. Stuur daarbij duidelijke foto's van de schade. Het is een van de voorwaarden van PostNL.

  • 1 foto van de buitenverpakking met het verzendlabel zichtbaar.
  • 1 foto van de binnenverpakking, waarbij de inhoud en het beschermingsmateriaal in het pakket duidelijk zichtbaar zijn.
  • 3 foto’s van de artikelen. Dit betekent 1 foto van alle artikelen samen en 2 detailfoto's.

 

Wacht met het retour sturen van het pakket op onze instructies. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Beschadigde producten en foutieve leveringen worden uitsluitend retour genomen, na overleg met Livv Lifestyle.

Livv Lifestyle is bereikbaar op telefoonnummer 06-20560003. Spreek de voicemail in als we er even niet zijn; wij bellen zo snel mogelijk terug.